Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 Platné od 1. januára 2025


I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.      Prevádzkovateľom webovej stránky umiestnenej na doméne www.vivion-zaclony.sk (ďalej ako “vivion” “my” “naše” “web”) je spoločnosť: Vivion, s.r.o., sídlo: Mikovíniho 9402/21, 917 02 Trnava, Slovenská republika, IČO: 36 333 409, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Trnava, oddiel: Sro, vložka: 50269/T, zastúpená: Jana Huszárová (konateľ), e-mail: vivion@vivion-zaclony.sk, telefonický kontakt: 0905 770 668. Naša prevádzkareň (kamenná predajňa) sa nachádza na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava.

2.      Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej tiež len „VOP“) sa riadia slovenským právom a upravujú v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán. Ako klient máte možnosť kedykoľvek sa oboznámiť s týmito VOP. Ak by vám po prečítaní tohto dokumentu bolo niečo nejasné alebo ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa podmienok používania alebo toho, ako naša spoločnosť spracúva vaše osobné údaje, kontaktujte nás a my vám radi odpovieme.

3.      Náš tovar a/alebo naše služby poskytujeme klientom na základe zmluvy uzatvorenej v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami a s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka alebo Obchodného zákonníka v platnom znení. Poskytujeme služby a/alebo tovar fyzickým osobám – nepodnikateľom starším ako 18 rokov, fyzickým osobám – podnikateľom aj právnickým osobám, ktoré navštívia a/alebo používajú túto webovú stránku a majú prístup na internet. Služby poskytujeme aj samostatne, bez tovaru.

4.      Naša webová stránka je verejná a prostredníctvom internetu dostupná pre každého používateľa. Vašou návštevou tejto stránky a ďalším používaním tohto webu máte tieto Všeobecné obchodné podmienky a Zásady spracúvania Vašich osobných údajov k dispozícii.

5.      Sme oprávnení tieto VOP kedykoľvek meniť alebo upravovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Všeobecných obchodných podmienok. Aktuálna verzia je zverejnená na našej webovej stránke a zároveň je dostupná k nahliadnutiu na adrese prevádzky našej spoločnosti.

  

II. SPLNENIE NAŠICH INFORMAČNÝCH POVINNOSTÍ VOČI SPOTREBITEĽOM 

1.      Ak ste spotrebiteľ, t. j. fyzická osoba, ktorá v súvislosti so zmluvou uzatváranou s našou spoločnosťou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekonáte v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, máme voči Vám všeobecné informačné povinnosti, ktoré plníme prostredníctvom týchto VOP, konkrétne:

a)    zmluva, ktorú uzatvárame, je kúpna zmluva (pri predaji tovaru) alebo zmluva o dielo (pri poskytovaní služieb), ktorá môže byť doplnená doplnkovými službami;

b)    predávame bytový textil, konkrétne záclony, závesy, uteráky, vankúše a poťahové látky (ďalej len „bytový textil“), tapety a závesné systémy, konkrétne garniže, koľajnicové systémy, rímske rolety, japonské steny a tieniacu techniku (ďalej len „závesné systémy“ a spolu s bytovým textilom a tapetami ďalej len „tovar“), ktorého podrobnejší popis a účel využitia nájdete na našom webe v sekcii Ponuka tu:

https://vivion-zaclony.sk/ponuka-co-u-nas-najdete ;

c)    ponúkané tovary až na výnimky (garniže, tapety, dekorácie, vankúše a uteráky) Vám šijeme alebo vyhotovujeme na mieru podľa Vašich špecifických požiadaviek a našich možností,

d)    potrebné rozmery na zhotovenie tovaru si vymeriate sami a oznámite nám ich alebo nám sprístupníte priestory, kde chcete mať tovar umiestnený alebo nainštalovaný a vymeriame ho priamo my, pričom v prvom prípade za správnosť rozmerov zodpovedáte vy a v druhom prípade my, pričom však hustotu riasenia, typ a spôsob uchytenia koľajničiek odsúhlasujete Vy ako náš klient;

e)    bytový textil sa objednáva v metroch a ich desatinách, pričom minimálne množstvo je jeden bežný meter, a to za jednotkovú cenu v zmysle Cenníka dostupného v našej prevádzkarni (kamennej predajni) na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava; konkrétnu cenu tovaru alebo služby Vám oznámime pred uzatvorením zmluvy vo forme písomnej cenovej ponuky;

f)     predajná cena bytového textilu sa vypočíta ako súčin jednotkovej ceny podľa písm. d) tohto bodu vyššie a v prípade, že si tovar neprídete osobne prevziať do našej predajne, budete platiť aj náklady na dopravu, dodanie, resp. poštovné v zmysle cenníka kuriérskej spoločnosti alebo dopravcu dostupného v našej prevádzkarni (kamennej predajni) na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava; konkrétnu cenu nákladov na dopravu, dodanie, resp. poštovného Vám oznámime pred uzatvorením zmluvy vo forme písomnej cenovej ponuky, pričom tieto náklady ste povinný zaplatiť, ak ste s ich úhradou výslovne súhlasili pred uzavretím zmluvy, resp. odoslaním záväzného potvrdenia cenovej ponuky;

g)    závesné systémy sa objednávajú v kusoch za predajnú cenu v zmysle Cenníka dostupného v našej prevádzkarni (kamennej predajni) na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava; konkrétnu cenu tovaru Vám oznámime pred uzatvorením zmluvy vo forme písomnej cenovej ponuky a v prípade, že si tovar neprídete osobne prevziať do našej predajne, budete platiť aj náklady na dopravu, dodanie, resp. poštovné v zmysle cenníka kuriérskej spoločnosti alebo dopravcu dostupného v našej prevádzkarni (kamennej predajni) na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava; konkrétnu cenu nákladov na dopravu, dodanie, resp. poštovného Vám oznámime pred uzatvorením zmluvy vo forme písomnej cenovej ponuky, pričom tieto náklady ste povinný zaplatiť, ak ste s ich úhradou výslovne súhlasili pred uzavretím zmluvy, resp. pred odoslaním záväzného potvrdenia cenovej ponuky;

h)    poskytujeme záručný aj pozáručný servis;

i)     okrem dodania tovaru Vám ponúkame aj službu jeho inštalácie, resp. montáže vo Vašich priestoroch, ktorá je osobitne spoplatnená v zmysle Cenníka dostupného v našej prevádzkarni (kamennej predajni) na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava; konkrétnu cenu tovaru Vám oznámime pred uzatvorením zmluvy vo forme písomnej cenovej ponuky;

j)     zmluvný vzťah medzi nami je obmedzený naplnením svojho účelu a je zavŕšený dodaním tovaru a zaplatením zaň alebo montážou alebo inštaláciou tovaru a zaplatením za tovar, resp. uvedenú službu;

Ďalšie zákonné informačné povinnosti voči klientovi alebo potenciálnemu klientovi, ktorý je spotrebiteľom, uvádzame v ďalších ustanoveniach týchto VOP. V potvrdení cenovej ponuky prejavujete svoj súhlas s týmito VOP a to, že ste sa s týmito VOP a informáciami, na ktoré VOP odkazujú, oboznámili.


2.      Ak ste spotrebiteľ a uzatvárate zmluvu s nami na diaľku (t.j. výlučne prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie ako napr. web, elektronická pošta, telefón, ponukový katalóg a.i.), máme voči Vám špeciálne informačné povinnosti, ktoré plníme prostredníctvom týchto VOP, konkrétne:

a)    o prípadných obmedzeniach dodávky tovaru alebo poskytnutia služby;

b)     za podmienok uvedených v článku IV. týchto VOP máte právo od zmluvy odstúpiť

             s využitím formulára, ktorý je dostupný tu:

             https://vivion-zaclony.sk/formular-na-odstupenie-od-zmluvy

             a s poučením na uplatnenie tohto práva dostupným tu:

           https://vivion-zaclony.sk/poucenie-o-odstupeni-od-zmluvy,

             pričom sa na Vás vzťahujú povinnosti, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré   

             sú uvedené rovnako v článku IV. týchto VOP;

c)    najneskôr v lehote splatnosti zálohovej faktúry doručenej Vám spolu s potvrdením o uzatvorení zmluvy (t. j. o doručení nám Vašej akceptácie zaslanej cenovej ponuky) ste povinný zaplatiť preddavok ceny plnenia vo výške 50% z ceny podľa akceptovanej cenovej ponuky, inak nezačneme realizovať naše plnenie na základe uzatvorenej zmluvy;

d)    na platbu preddavku a doplatku ceny môžete použiť nasledujúce platobné metódy:

-       prevod na náš účet,

-       vklad v hotovosti na náš účet.

-       platba v hotovosti/platobnou kartou na prevádzke

  

III. UZATVORENIE ZMLUVY

1.      Nákup tovarov klientom, alebo poskytovanie služieb klientovi, ktorý nie je spotrebiteľom, najmä v rámci podnikateľskej činnosti klienta, sa realizuje na základe osobitnej kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o dielo, ktoré sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka, resp. Občianskeho zákonníka.

2.      Uzavretím kúpnej zmluvy alebo zmluvy o dielo vám ako podnikateľovi, resp. osobe odlišnej od spotrebiteľa vzniká povinnosť prevziať tovar prípadne spolu s poskytnutím služby v zmysle zmluvne dohodnutých podmienok a zaplatiť dohodnutú cenu. Ak je zmluvne dohodnuté, že časť ceny sa platí preddavkovo, je zaplatenie preddavku v stanovenej výške podmienkou dodania tovaru alebo poskytnutia služby.

3.      Prezentácia tovarov a služieb na našom webe nepredstavuje právne záväznú ponuku.

4.      Pre uzatvorenie zmluvy na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov, ktorej predmetom je objednanie tovaru, prípadne spolu s poskytnutím služby, je potrebné nás kontaktovať telefonicky, zaslať e-mail, prípadne nám napísať správu prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je zverejnený na našom webe. Vaša objednávka, ktorá je v súlade s týmito VOP, sa považuje za začiatok kontraktačného procesu na uzavretie kúpnej zmluvy alebo zmluvy o dielo. Objednávku môžete zadať aj ústne a následne ju písomne vyhotovíme a spracujeme do cenovej ponuky. V takom prípade je zmluva platná podpisom obidvoch zmluvných strán na cenovej ponuke, ktorá obsahuje všetky náležitosti zmluvy alebo doručením Vášho listu alebo e-mailovej správy nám, že s cenovou ponukou súhlasíte.  

5.      V objednávke uveďte nasledujúce údaje:

a)    Vašu identifikáciu (t.j. meno a priezvisko alebo obchodné meno/názov, adresu Vášho bydliska alebo sídla, Vaše kontaktné údaje, najmä telefón/mobilný telefón a emailovú adresu) a našu spoločnosť ako adresáta,

b)    množstvo, druh (typ) tovaru alebo služby, adresu miesta dodania tovaru, požadovaný deň dodania tovaru, meno a priezvisko osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru za Vás v prípade, ak nebude touto osobou priamo Vy.

6.      Ak vieme zrealizovať Vašu objednávku, ako reakciu Vám zašleme cenovú ponuku, v ktorej uvedieme cenu tovaru, resp. služby, výšku zálohy a vyjadríme sa aj k ďalším Vašim požiadavkám vyjadreným v objednávke. Súčasťou ceny nie je prepravné, ktoré sa účtuje vo výške 0,80 €/km bez DPH, pokiaľ je miesto prevzatia tovaru, montáže a/alebo inštalácie mimo Trnavy. Ak s cenovou ponukou súhlasíte, oznámte nám to v potvrdení cenovej ponuky, a to v lehote, ktorá je v cenovej ponuke uvedená. Márnym uplynutím tejto lehoty cenová ponuka zaniká.

7.      Výslovným a záväzným potvrdením cenovej ponuky a zaplatením zálohovej faktúry si záväzne objednávate vami zvolený tovar, prípadne spolu s poskytnutím služby. Pred zaslaním potvrdenia cenovej ponuky je potrebné skontrolovať Vaše identifikačné údaje a správnosť údajov o požadovanom tovare alebo službe. Až Vaše písomné potvrdenie cenovej ponuky prostredníctvom e-mailu je považované za Vašu záväznú objednávku a až jej doručením nám je zmluva na diaľku uzatvorená. Jej obsah už následne nie je možné jednostranne meniť. Po zaplatení zálohovej faktúry začneme vyhotovovať pre Vás tovar alebo pripravovať poskytnutie služby a nebudeme už môcť so zmenou obsahu zmluvy súhlasiť.

8.      Potvrdenie o prijatí objednávky Vám vystavíme bez zbytočného odkladu. Vaša objednávka bude akceptovaná a zmluva na diaľku uzatvorená až po Vašom zaslaní potvrdzujúceho e-mailu alebo listu ako reakciu na našu cenovú ponuku. Týmto potvrdzujúcim e-mailom alebo listom (potvrdením cenovej ponuky) výslovne potvrdzujete aj tú skutočnosť, že ste boli oboznámení s povinnosťou zaplatiť cenu tovaru a/alebo služby, ktoré sú predmetom zmluvy uzatváranej na diaľku. Pokiaľ by obsah Vášho potvrdzujúceho e-mailu alebo listu bol v rozpore s predchádzajúcou vetou, k uzatvoreniu zmluvy na diaľku nedôjde.

9.      Pri uzatváraní zmlúv na diaľku naša cenová ponuka obsahuje informácie o objednanom tovare a/alebo službách, vrátane cien jednotlivých druhov tovaru a/alebo služieb. Ceny sú uvedené s DPH (ak nie je v cenovej ponuke uvedené inak), v mene euro a zostávajú v platnosti po dobu platnosti cenovej ponuky, t. j. 30 dní odo dňa jej vystavenia. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť uzavrieť zmluvu na diaľku za individuálne dojednaných podmienok.

10.   Cenu za tovar a/alebo služby môžete uhradiť v hotovosti, kartou v prevádzkarni alebo bankovým prevodom. Sme platcami DPH.

11.   Pri uzatvorení zmluvy na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov má spotrebiteľ právo na vystavenie potvrdenia o uzatvorení zmluvy bezodkladne po jej uzatvorení, alebo najneskôr pri dodaní tovaru a/alebo začatí poskytovania služby na trvanlivom médiu.

12.   Po úhrade ceny za tovar a/alebo služby a/alebo ich preddavku Vám vystavíme potvrdenie o zaplatení. Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak je tak stanovené všeobecnými záväznými predpismi, bude vám vystavený daňový doklad - faktúra.

 

IV. PRÁVO SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZATVORENEJ NA DIAĽKU ALEBO MIMO NAŠICH PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV

1.      Pokiaľ ide o dodanie garniží, tapiet, dekorácií, vankúšov a uterákov, ktoré nie sú pre Vás vyhotovené na mieru alebo o realizáciu služieb, v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa máte ako spotrebiteľ právo na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov, a to bez uvedenia dôvodu v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru; v prípade ak je predmetom dodania tovaru jeho montáž alebo inštalácia, považuje sa tovar prevzatý až dokončením tejto montáže alebo inštalácie. Lehota sa považuje za dodržanú ak nám bude oznámenie odoslané najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy.

2.      Ak si chcete ako spotrebiteľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 1. tohto článku, môžete tak urobiť písomne na adrese: Mikovíniho 9402/21, 917 02 Trnava, SR alebo e-mailom vivion@vivion-zaclony.sk. Ako spotrebiteľ môžete odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov aj čiastočne, t. j. vo vzťahu len ku konkrétnemu tovaru alebo tovarom a/alebo službám.

3.      Účinky odstúpenia od zmluvy uzavretej s nami na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k zmluve, od ktorej ste ako spotrebiteľ odstúpili (napr. služby montáže alebo inštalácie tovaru); to neplatí, ak sme sa výslovne dohodli na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.

4.      Ak nie je v tomto článku uvedené inak, po odstúpení od zmluvy Vám ako spotrebiteľovi budú vrátené všetky uhradené platby bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia, nie však skôr, ako nám bude vrátený tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť k nám, ibaže sa dohodneme, že tovar si vyzdvihne u Vás osobne alebo prostredníctvom nami určenej osoby. Ak Vám ako spotrebiteľovi bol tovar dodaný domov v čase uzavretia zmluvy a s prihliadnutím na jeho povahu nie je možné nám ho odoslať späť poštou, zabezpečíme vyzdvihnutie tohto tovaru na naše vlastné náklady. Úhradu uskutočníme rovnakým spôsobom, aký ste použili na platbu za službu, ak sme sa nedohodli inak. Za túto úhradu vám nebudeme účtovať žiadne poplatky.

5.      Do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov ste povinní zaslať nám tovar späť alebo odovzdať ho určenej osobe; to neplatí, ak Vám pred uplynutím tejto lehoty oznámime, že si tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom nami určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak nám odošlete tovar najneskôr v jej posledný deň. Znášate pritom náklady na vrátenie tovaru.

6.      Po odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov, ako spotrebiteľ zodpovedáte za také zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s ním nad rámec jeho funkčnosti.

7.      Nemôžete odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom bolo dodanie tovaru zhotoveného alebo upraveného podľa vašich osobitných požiadaviek a/alebo tovaru na mieru.

8.      Pokiaľ je predmetom zmluvy o dielo uzatvorenej na diaľku alebo mimo našich prevádzkových priestorov len poskytnutie služby (napr. zameranie a návrh okenných dekorácií, montáž garníž a koľajnicových systémov alebo žehlenie či dekoračné práce), udelením súhlasu so začatím jej poskytovania pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy strácate po jej úplnom poskytnutí právo na odstúpenie od zmluvy a pri jej čiastočnom poskytnutí ste povinný uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o Vašom odstúpení od zmluvy. Svoj súhlas so začatím poskytovania služby spolu s potvrdením o poučení podľa tohto bodu nám musíte udeliť písomne, inak s poskytnutím služby pred uplynutím lehoty na Vaše odstúpenie od zmluvy nezačneme.

 

V. PODMIENKY ZMLUVY A VADY TOVARU A SLUŽIEB

1.      Tento článok upravuje postup pri vytknutí vád na tovar v súlade s predmetom podnikateľskej činnosti spoločnosti Vivion s.r.o. Je záväzný pre nás ako predávajúceho a Vás ako kupujúceho, pokiaľ ste spotrebiteľom. Pokiaľ nie ste spotrebiteľom, ale podnikateľom, prípadne subjektom verejného práva, vzťahuje sa na nároky z vád Obchodný zákonník a pokiaľ nie ste podnikateľom, subjektom verejného práva ani spotrebiteľom (napr. nadácia), vzťahuje sa na Vaše nároky z vád Občiansky zákonník.

2.      Prevzatím tovaru nadobúdate k nemu vlastnícke právo za podmienky, že ste zaplatili kúpnu cenu v plnej výške, inak je tovar v našom vlastníctve až do jej úplného zaplatenia. V prípade, že súčasťou nášho plnenia je aj montáž alebo inštalácia tovaru, za jeho prevzatie sa považuje až úplné dokončenie montáže alebo inštalácie tovaru. Prevzatím tovaru na Vás prechádza aj nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty tovaru.

3.      Tovar Vám dodáme v lehote 6 týždňov od uzatvorenia zmluvy a úhrady zálohy, ak sme si nedohodli inú lehotu. V prípade, ak je predmetom zmluvy okrem dodania tovaru aj jeho montáž alebo inštalácia, splníme svoj záväzok v lehote 8 týždňov od uzatvorenia zmluvy a úhrady zálohy, ak sme si nedohodli inú lehotu. Ak z objektívnych dôvodov nie je možné túto lehotu dodržať, bezodkladne Vám oznámime primeranú dodatočnú lehotu, v ktorej objednaný tovar bude dodaný. Táto dodatočná lehota nebude dlhšia ako štyri (4) týždne. Toto prvé predĺženie dodacej lehoty sa ešte nepovažuje za naše omeškanie s dodaním tovaru. Po uplynutí tejto dodatočnej lehoty sa však dostávame do omeškania a Vy máte možnosť odstúpiť od zmluvy; po odstúpení od zmluvy Vám bude zaplatená záloha bez zbytočného odkladu vrátená. Dodatočná lehota prestáva plynúť po odoslaní e-mailového, telefonického alebo písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k odberu alebo montáži/inštalácii.

4.      Ak nastane dodatočná nemožnosť plnenia, najmä ak výrobca zastavil výrobu tovaru alebo v dôsledku okolností vyššej moci nie je možné, aby sme zmluvu splnili, nepovažuje sa to za naše omeškanie s plnením zmluvy. O okolnostiach brániacich splneniu zmluvy sme však povinní Vás bezodkladne informovať a vrátiť Vám zaplatený preddavok.

5.      Tovar ste povinní vyzdvihnúť najneskôr do 30 dní odo dňa nášho oznámenia o možnosti jeho vyzdvihnutia, pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej skladovacej dobe. Po prekročení uvedenej doby Vám budeme účtovať skladné vo výške 1,00 Eur/ deň. Pred začatím účtovania skladného Vás na túto skutočnosť vopred písomne upovedomíme. Prevzatie tovaru ste povinní nám písomne potvrdiť. V prípade, ak nám neposkytnete pri prevzatí tovaru súčinnosť, dostávate sa do omeškania.

6.      Pri montáži a/alebo inštalácii tovaru našou spoločnosťou vo Vašich alebo Vami určených priestoroch musia byť splnené nasledujúce podmienky, aby sme Vám vedeli túto službu poskytnúť v objednanom rozsahu a kvalite:

a)      k miestu inštalácie alebo montáže musí mať náš technik zabezpečený prístup minimálne na šírku rebríka,

b)     zodpovedáte za to, že miesto určené pre uchytenie do podkladu nekoliduje s inžinierskymi sieťami,

c)      pri inštalácii alebo montáži závesných systémov na elektrický pohon ste povinní pripraviť nám elektroinštaláciu podľa našich pokynov a ak ide o inteligentné systémy, aj ďalšie potrebné pripojenia (napr. na internet),

d)     čistota miesta pre inštaláciu bytového textilu; v prípade, že táto požiadavka nie je splnená, nezodpovedáme za ich znečistenie.

Kým uvedené podmienky nie sú splnené, nie sme v omeškaní s montážou ani inštaláciou tovaru, a teda ani s jeho dodaním, naopak – v omeškaní ste Vy.

7.      V prípade omeškania má zmluvná strana, ktorá v omeškaní nie je, právo uplatniť zákonné sankcie voči druhej zmluvnej strane. Jej nárok na náhradu škody tým nie je dotknutý.

8.      Pokiaľ pre Vás tovar neinštalujeme ani nemontujeme, pri prevzatí tovaru ste povinní pozrieť si neporušenosť balenia. Po jeho rozbalení si informáciu o ošetrovaní tovaru nachádzajúcu sa v balení odložte a tovar ošetrujte podľa nej. Zároveň si skontrolujte, či tovar spĺňa dohodnuté a špecifické požiadavky, najmä či je v rozmeroch, ktoré ste si objednali. 

9.      Na účely tohto článku sa vytknutím vady rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru a/alebo služby a vyriešením nároku zo zodpovednosti za vady odstránenie vady odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, odstúpením od zmluvy, poskytnutím zľavy z ceny tovaru alebo odmietnutie zodpovednosti za vady.

10.   Predaný tovar má vady, ak nie je v súlade so všeobecnými a dohodnutými požiadavkami (tzv. faktické vady) alebo ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva (tzv. právne vady).

11.   Zodpovedáme za všetky vady, ktoré má tovar v čase jeho prevzatia a ktoré sa prejavia do dvoch rokov alebo do uplynutia dohodnutej lehoty od tohto prevzatia. V právnych vzťahoch so spotrebiteľom ako kupujúcim však táto lehota nemôže byť kratšia ako 2 roky s výnimkou ak je tovarom použitá vec, kedy nesmie byť táto lehota kratšia ako 1 rok.  Ste povinný skontrolovať si dodaný tovar pri jeho prevzatí a vytknúť bez zbytočného odkladu jeho zjavné vady a skryté vady ihneď ako ich zistíte. Pokiaľ ste spotrebiteľ, musíte všetky vady vytknúť najneskôr do 30 dní po ich zistení.

12.   Za zjavné vady sú považované vady zistiteľné pri preberaní tovaru, a to najmä:

a)      množstevný a sortimentný rozdiel, nesprávne rozmery tovaru,

b)     znehodnotenie tovaru (zdeformovaný obal, poškodený obal a/alebo balík a pod.).

13.   Za vady tovaru a služieb nezodpovedáme ak:

a)      ste si spôsobili vadu sami alebo po prechode nebezpečenstva škody tovaru na Vás ich spôsobili tretie osoby,

b)     pred prevzatím tovaru ste o jeho vade vedeli, resp. ste na jeho vadu boli výslovne a jasne upozornení a pre existenciu vady Vám bola poskytnutá zľava z ceny,

c)      vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru spôsobeného bežným používaním, nesprávnym či nadmerným používaním,

d)     boli vady spôsobené zásahom neoprávnenej osoby do tovaru alebo jeho súčastí,

e)      sa tovar reklamuje po uplynutí záručnej doby

f)       vznikli v dôsledku okolnosti vyššej moci po prechode nebezpečenstva škody na tovare na Vás,

g)     boli spôsobené (úmyselným alebo neúmyselným) nesprávnym či nadmerným používaním tovaru, jeho nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym servisom, nesprávnym použitím prídavných zariadení iných ako predpisuje výrobca, v podmienkach, ktoré sú v rozpore s údajmi výrobcu, neodbornou inštaláciou alebo zaobchádzaním a údržbou vykonávanou v rozpore s návodom,

h)     vady vznikli na tovare po uplynutí doby jeho životnosti,

i)       tovar bol poškodený pri preprave, ktorú sme nezabezpečovali ani neuhrádzali my,

j)       tovar bol aplikovaný na nevhodný a nesprávne upravený podklad,

k)     tovar bol po prechode nebezpečenstva škody na Vás nevhodne skladovaný alebo poškodený pôsobením prírodných živlov (voda, slnečné žiarenie, teplo, vlhko)

l)       poskytli ste nesprávne informácie v objednávke alebo v iných podkladoch pre cenovú ponuku.

Ak však ste v postavení spotrebiteľa, zodpovedáme Vám za vady v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka, kedy sa niektoré vyššie uvedené výnimky nemusia uplatniť. 

14.   Vady tovaru alebo služieb môžete vytknúť osobne v našej prevádzkarni na adrese Paulínska 20, 917 01, Trnava alebo prostredníctvom poštovej zásielky na adrese nášho sídla (pozri článok I. bod 1. týchto VOP). Po vytknutí vady Vám bezodkladne vydáme potvrdenie o tom, kedy ste vady vytkli, aké právo z vád ste si uplatnili, ako aj v akej lehote vady odstránime. Táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní, ibaže by dlhšia lehota pri vadách tovaru bola odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý nemôžeme ovplyvniť.

15.   Ak odmietneme našu zodpovednosť za vytknuté vady tovaru alebo služieb, dôvody tohto odmietnutia Vám písomne oznámime. Máte právo vytknúť tie isté vady opätovne, avšak aby ste boli úspešní, musíte si na preukázanie svojich tvrdení dať vyhotoviť znalecký posudok alebo odborné stanovisko vydané akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou, ktoré k opätovnému vytknutiu vady priložíte.

16.   Pri vadách tovaru mate právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Nemôžete si však zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by nám v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil neprimerané náklady. Stále máme právo odstránenie vady odmietnuť, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady. V opačnom prípade vady v primeranej lehote bezplatne a na vlastné náklady odstránime. Na tento účel ste povinní odovzdať alebo sprístupniť tovar našej spoločnosti, resp. nami určenej osobe; náklady prevzatia tovaru znášame my. Opravený, resp. náhradný tovar Vám dodáme rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým ste nám odovzdali vadnú vec. Ak si však neprevezmete tovar v lehote 6 mesiacov odo dňa, kedy sme Vás na jeho prevzatie vyzvali, máme právo ho predať s tým, že výťažok z predaja veci po odpočítaní našich účelne vynaložených nákladov na úschovu a predaj tovaru Vám vyplatíme. V prípade, že vadný tovar bol vo Vašich priestoroch namontovaný, resp. nainštalovaný, zabezpečíme montáž a inštaláciu aj tovaru bez vád. Pre vymenený tovar začne plynúť nová 2-ročná záručná doba od jeho výmeny, resp. montáže/inštalácie.

17.   Ak nedošlo k oprave alebo k výmene tovaru podľa predchádzajúceho bodu tohto článku, resp. sme vyhlásili, že vadu neodstránime alebo ak tovar má rovnakú vadu napriek jeho oprave alebo výmene alebo ak vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, máte právo od zmluvy odstúpiť alebo máte právo na zľavu z ceny tovaru. Právo odstúpiť od zmluvy však nemáte, ak ste sa spolupodieľali na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná.

18.   Ak si uplatníte právo na primeranú zľavu, táto zľava musí byť primeraná rozdielu hodnoty tovaru a hodnoty, ktorú by tovar mal, ak by bol bez vád.

19.   Ak sa zmluva týka kúpy viacerých tovarov, môže od zmluvy odstúpiť len vo vzťahu k tomu tovaru, ktorý má vady. Vo vzťahu k ostatným tovarom môžete odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že budete mať záujem ponechať si ostatné tovary bez tovaru s vadami. Po odstúpení od zmluvy alebo jej časti ste povinní nám tovar vrátiť; náklady spojené s jeho vrátením znášame my. Zároveň my Vám vrátime zaplatenú cenu, a to do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru alebo po preukázaní, že ste nám vec zaslali (podľa toho, ktorý okamih nastane skôr).

20.   Ak ste uplatnili voči nám zodpovednosť za vady poskytnutej služby, t. j. montáže alebo inštalácie tovaru, zodpovedáme za vady, ktoré má vykonaná montáž alebo inštalácia pri prevzatí tovaru, ktorý bol montovaný, resp. inštalovaný, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po tomto prevzatí v záručnej dobe. Zodpovedáme tiež za vady tejto služby, ktorých príčinou je vadnosť tovaru, ktorý je jej predmetom. Záručná doba je tri mesiace, ak nie je dojednaná alebo osobitnými predpismi ustanovená inak. Záručná doba presahujúca tri mesiace sa môže týkať i len niektorej súčiastky. Ak vznikne vada služby a neodmietneme za ňu zodpovednosť, máte právo na bezplatné odstránenie tejto vady v lehote 30 dní. Ak vadu nemožno odstrániť alebo ak ju v tejto lehote neodstránime alebo ak sa vyskytne znovu, máte právo na odstúpenie od zmluvy o službe alebo na primerané zníženie ceny za službu. O odstránení vady a o čase trvania tohto odstraňovania Vám vydáme potvrdenie.

21.   Ak nie ste spotrebiteľom, zodpovedáme Vám za vady tovarov a služieb podľa ustanovení Obchodného zákonníka (ak ste podnikateľ alebo subjekt verejného práva) alebo §§ 499-510 Občianskeho zákonníka (ak nie ste podnikateľ ani subjekt verejného práva).

 

VI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

1.      Prevádzkovateľom, ktorý je zodpovedný za spracúvanie osobných údajov je spoločnosť Vivion, s.r.o., IČO: 36 333 409, sídlo: Mikovíniho 9402/21, 917 02 Trnava, SR, e-mail: vivion@vivion-zaclony.sk, zastúpená: Jana Huszárová (ďalej len ako ‘Prevádzkovateľ’ ‘My’ ‘Naša’). Prevádzkovateľ spracúva vami poskytnuté osobné údaje:

a)          v priestoroch prevádzky: Paulínska 20, 917 01 Trnava, SR (ďalej len ‘Prevádzka’)

b)         a/alebo na webovej stránke www.vivion-zaclony.sk (ďalej len ‘Webová stránka’).

2. Ak nás kontaktujete prostredníctvom údajov zverejnených na našej webovej stránke (e-mail, tel. kontakt), máte povinnosť uvádzať osobné údaje správne a pravdivo a bez zbytočného odkladu nás informovať (písomne alebo elektronicky) o ich zmene. Urobiť tak môžete e-mailom: vivion@vivion-zaclony.sk alebo písomne na adrese: Mikovíniho 9402/21, 917 02 Trnava, SR.

2.      Osobné údaje, ktoré nie sú úplné, relevantné alebo ktoré boli zaslané omylom ďalej nespracúvame.

3.      Pri spracúvaní osobných údajov dodržiavame príslušné ustanovenia Nariadenia a všeobecne záväzných právnych predpisov a noriem. Iným subjektom sprístupníme osobné údaje len v prípadoch, kedy to umožňuje zákon. Vykonávame všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby sme chránili osobné údaje, ktoré spracúvame. Databázu obsahujúcu osobné údaje (písomné a/alebo elektronické) chránime pred jej poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Elektronické údaje uchovávame v chránenej databáze na serveri, ktorý je pre nás vyhradený (t.j. ktorý si prenajímame).


Účel a právny základ pre spracúvanie osobných údajov  

4.      Spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na uzavretie a plnenie zmluvy, ktorej ste ako klient zmluvnou stranou alebo dané osobné údaje potrebujeme, aby na realizáciu vašej objednávky, vystavenie cenovej ponuky, vrátane fakturácie a doručenia tovaru alebo dodania služieb. Právnym základom spracúvania je čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia; v prípade vytvorenia objednávky a kúpy tovaru alebo služieb budeme spracúvať nasledovné údaje: v prípade, ak sa jedná o právnickú osobu (podnikateľa) - obchodné meno, IČO a sídlo klienta; meno, priezvisko a titul osoby, ktorá je oprávnená konať v mene klienta; kontaktné údaje (napr. e-mailová adresa a/alebo tel. číslo); v prípade fyzickej osoby (nepodnikateľa) - meno, priezvisko a titul fyzickej osoby, adresa, kontatkné údaje (napr. e-mailová adresa a/alebo tel. číslo). Klient je povinný poskytnúť nám tieto osobné údaje v potrebnom rozsahu; v prípade ich neposkytnutia nie je možné uzatvoriť zmluvu. Osobné údaje budú poskytnuté nasledujúcim príjemcom: externý účtovník, osoby vykonávajúce audit, advokát, spoločnosti vykonávajúce správu a podporu informačných technológií, poskytovatelia telekomunikačných služieb, poskytovatelia dátových úložísk. Lehota uchovávania osobných údajov je ohraničená dobou 10 rokov od zániku záväzkov vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu, prípadne uplatnením si zákonných alebo zmluvných práv.

5.      Účelom spracúvania osobných údajov je plnenie našich zákonných povinností, akými sú spracúvanie údajov (vrátane ich poskytovania tretím stranám) na účely vedenia účtovníctva, evidencie daňových dokladov a plnenia povinností voči orgánom verejnej správy, ktoré nám vyplývajú zo zákona. Právnym základom spracúvania je čl. 6 ods. 1 písm. c) Nariadenia; v prípade uzatvorenia zmluvy budeme spracúvať nasledovné osobné údaje: v prípade, ak sa jedná o právnickú osobu (podnikateľa) - obchodné meno, IČO a sídlo klienta; meno, priezvisko a titul osoby, ktorá je oprávnená konať v mene klienta; kontaktné údaje (napr. e-mailová adresa a/alebo tel. číslo); údaje potrebné k platbe (napr. číslo bankového úču alebo IBAN); meno, priezvisko a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať v mene klienta a osoby zodpovednej za vystavenie daného účtovného dokladu; v prípade fyzickej osoby (nepodnikateľa) - meno, priezvisko a titul fyzickej osoby, adresa, kontatkné údaje klienta (napr. e-mailová adresa a/alebo tel. číslo), údaje potrebné k platbe (napr. číslo bankového úču alebo IBAN). Príjemcami osobných údajov sú: externý účtovník, daňový úrad, finančná správa, iné orgány verejnej moci, audítor a advokát. Lehota uchovávania osobných údajov je 10 rokov od zániku vašich záväzkov zo zmluvného vzťahu s nami, prípadne uplatnením si zákonných alebo zmluvných práv.

6.      Účelom spracúvania osobných údajov je ochrana našich právnych nárokov, vrátane uplatňovania reklamácií, riešenia sporov, vymáhania pohľadávok a ochrany našich práv a oprávnených záujmov v prípade právnych konaní. Právnym základom spracúvania je čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – oprávnený záujem. V rámci tohto spracúvania budeme spracúvať, v prípade právnických osôb (podnikateľov), obchodné meno, IČO, sídlo klienta, meno, priezvisko a titul osoby oprávnenej konať v mene klienta, kontaktné údaje (napr. e-mailová adresa a/alebo telefónne číslo), údaje o predmete reklamácie alebo sporu, údaje o komunikácii medzi nami a klientom, prípadne ďalšie informácie nevyhnutné na ochranu našich právnych nárokov. V prípade fyzických osôb (nepodnikateľov) spracúvame meno, priezvisko a titul, adresa, kontaktné údaje (napr. e-mailová adresa a/alebo telefónne číslo), údaje o reklamáciách, podnetoch alebo sťažnostiach, údaje o komunikácii medzi nami a klientom, prípadne ďalšie informácie nevyhnutné na ochranu našich právnych nárokov alebo zlepšovanie našich služieb. Príjemcami osobných údajov v rámci oprávneného záujmu môžu byť advokáti, súdy, rozhodcovské orgány, exekútori, orgány činné v trestnom konaní, audítori, poradenské spoločnosti alebo externí poskytovatelia služieb, ktorí nám pomáhajú pri ochrane našich práv a oprávnených záujmov. Lehota uchovávania osobných údajov v rámci oprávneného záujmu závisí od konkrétneho prípadu. Údaje sú uchovávané počas doby trvania reklamácie, súdneho alebo iného konania a následne po dobu nevyhnutnú na preukazovanie, obhajobu alebo uplatnenie našich právnych nárokov, spravidla však nie dlhšie ako 10 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu alebo vyriešenia sporu.

7.      Na účely kontaktovania prostredníctvom kontaktného formulára dostupného na našej webovej stránke, nášho profilu na sociálnych sieťach a/alebo prostredníctvom emailovej adresy. Právnym základom pre takéto spracúvanie je čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia; v takomto prípade budeme spracúvať nasledovné osobné údaje: obchodné meno a/alebo meno, priezvisko klienta, e-mailový kontakt a obsah správy. Príjemcami osobných údajov sú: spoločnosti vykonávajúce správu a podporu informačných technológií, poskytovatelia telekomunikačných služieb, poskytovatelia dátových úložísk, správca sociálnych sietí. Lehota uchovávania osobných údajov je 30 dní. Táto lehota sa môže v ojedinelých prípadoch predĺžiť (napr. ak klient pristúpi k objednávke a následnému uzatvorenia zmluvy). 

8.      Na účely propagácie našich služieb je našim oprávneným záujmom zverejňovať fotografie na našom webe a/alebo na našich profiloch na sociálnych sieťach facebook a instagram. Právnym základom pre takéto spracúvanie je čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia a/alebo čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia. V takomto prípade budeme spracúvať vaše užívateľské meno a fotografiu. Príjemcami osobných údajov sú: spoločnosti vykonávajúce správu a podporu informačných technológií, poskytovatelia telekomunikačných služieb, poskytovatelia dátových úložísk, správcovia sociálnych sietí a subjekty, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva zo zákona (napr. SOI, Finančná správa a pod.). Lehota uchovávania osobných údajov je 3 roky (alebo kým danú fotografiu neodstránime) od zverejnenia fotografie.

9.      Aby sme zviditeľnili našu spoločnosť je naším oprávneným záujmom, v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) nariadenia, používanie sociálnych sietí facebook a instagram alebo odkazov na tieto sociálne siete. Keď navštívite náš profil na danej sociálnej sieti, správca tejto sociálnej siete tak môže sledovať váš obsah a zdielať informácie s inými používateľmi. Naša spoločnosť nemá žiadny vplyv na tento obsah ani na sprostredkovanie informácií. Zodpovednosť za prevádzku zaručujú príslušní poskytovatelia sociálnych sietí. Účel, povaha a rozsah spracúvania vašich osobných údajov týmito poskytovateľmi, ako aj vaše práva a možnosti ohľadom nastavenia súkromia a ďalšie relevantné informácie, nájdete v podmienkach používania a/alebo v zásadách ochrany súkromia príslušného poskytovateľa sociálnej siete.

10.   Aby sme zviditeľnili našu spoločnosť a našu webovú stránku, je naším oprávneným záujmom, v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia, používanie tzv. sociálnych pluginov z rôznych sociálnych sietí alebo odkazy na tieto sociálne siete (napr. facebook alebo instagram a.i.). Keď navštívite našu webovú stránku, ktorá obsahuje takýto sociálny plugin (napr. facebook alebo instagram a.i.), váš prehliadač sa pripojí na danú webovú stránku sociálnej siete a obsah z danej stránky sa načíta. Správca tejto sociálnej siete tak môže sledovať váš obsah bez toho, aby ste aktívne využívali funkciu sociálneho pluginu. Ak máte účet na niektorej zo sociálnych sietí, ktorej plugin používame, môžete použiť daný sociálny plugin a zdielať informácie s inými používateľmi danej sociálnej siete. Naša spoločnosť nemá žiadny vplyv na obsah pluginov a sprostredkovanie informácií.

Práva dotknutej osoby 

11.   Ako dotknutá osoba, ktorej osobné údaje spracúvame, máte nasledovné práva. Môžete od nás požadovať:

a)      prístup k osobným údajom, ktoré sa vás týkajú,

b)     opravu alebo doplnenie osobných údajov,

c)      obmedzenie spracúvania osobných údajov,

d)     vymazanie (“zabudnutie”) vašich údajov počas celej doby spracúvania,

V prípade žiadosti o výmaz sme oprávnení takúto žiadosť vopred preskúmať a posúdiť. Ak bude takáto žiadosť uznaná ako relevantná, budú vaše údaje vymazané do 30 dní od jej podania, resp. doručenia. Žiadame vás aby ste vašu žiadosť o výmaz dôkladne zvážili, nakoľko takáto akcia je neodvratná.

V prípade ak je spracúvanie vykonávané na právnom základe ‘oprávnený záujem’ podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia, máte právo kedykoľvek namietať proti takémuto spracúvaniu, rovnako máte právo namietať proti spracúvaniu na účely priameho marketingu. 

Ak je spracúvanie údajov založené na vašom súhlase podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať, čo však nebude mať vplyv na zákonnosť spracúvania pred jeho odvolaním. V prípade odvolania súhlasu, podnikneme všetky potrebné kroky v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od doručenia vašej žiadosti.

12.   Svoje práva si môžete uplatniť písomne zaslaním žiadosti na adresu: Mikovíniho 9402/21, 917 02 Trnava, SR alebo e-mailom na: vivion@vivion-zaclony.sk.

13.   Ak sa domnievate, že spracúvanie osobných údajov, ktoré sa vás týka, je v rozpore s Nariadením alebo so Zákonom, máte právo podať sťažnosť dozornému orgánu ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky,     Budova Park one, Námestie 1.mája 18, 811 06 Bratislava, webové sídlo: https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk, e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk .

Cookies

14.   Cookies sú textové súbory vytvárané automaticky vašim prehliadačom pri návšteve našej webovej stránky. Tieto súbory sú uloženené vo vašom koncovom zariadení (napr. počítači, tablete alebo mobilnom zariadení).

15.   Na našej webovej stránke používame len cookies, ktoré sú nevyhnutné pre funkciu nášho webu. Môžete si svoj prehliadač nastaviť tak, aby tieto cookies neukladal alebo ich môžete zablokovať. Upozorňujeme však, že v takomto prípade nebudete môcť používať všetky funkcie našej webovej stránky v plnom rozsahu. Pre viac informácií kliknite na http://www.youronlinechoices.com/sk/  

Prenosy do tretích krajín a medzinárodným organizáciám

16.   Prenos osobných údajov do tretej krajiny, alebo medzinárodnej organizácie, vrátane následných prenosov osobných údajov z predmetnej tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie alebo od predmetnej medzinárodnej organizácie do inej tretej krajiny neuskutočňujeme.

 

VII. AUTORSKÉ PRÁVA

1.      Prevádzkovateľ je držiteľom doménového mena a je taktiež majiteľom práv spojených a súvisiacich s touto webovou stránkou. Celý obsah publikovaný na našom webe (ako napr. texty, logá, ochranné známky, fotografie, obrázky, audio alebo audiovizuálne záznamy je chránený autorským právom a je naším majetkom alebo ho používame na základe licencie, na ktorú máme vyhradené práva. Umožňujeme preberanie materiálov len na osobné, nekomerčné účely a v súlade s týmito podmienkami používania. 

VIII. PRÍSTUP NA NÁŠ WEB A JEHO POUŽÍVANIE

1.      Prístup na našu webovú stránku je bezplatný. Znášate všetky náklady, ktoré vám vzniknú v súvislosti s prístupom na náš web. Obsah našich webových stránok nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä z dôvodu technickej chyby naším rozhodnutím, ak sa rozhodneme zneprístupniť obsah webu alebo niektorú jeho časť.

2.      Nenesieme zodpovednosť za škodu (priamu alebo nepriamu), stratu, náklady a výdavky akéhokoľvek druhu, ktoré by vám mohli vzniknúť v súvislosti s prístupom a/alebo s používaním nášho webu a/alebo so zverejnením neaktuálnych, nepravdivých či nesprávnych údajov, ktoré tvoria obsah nášho webu, a ktoré boli vytvorené nami alebo spôsobené technickým vybavením, ľudskou chybou alebo softvérovou aplikáciou spojenou s naším webom. Neručíme za kompatibilitu našej webovej stránky s vaším počítačovým systémom alebo softvérom. Neručíme ani za to, že táto webová stránka nie je infikovaná škodlivým kódom, alebo že server, ktorý ju sprístupňuje je bez škodlivého kódu alebo bez iných škodlivých komponentov.

3.      Používame hypertextové odkazy (tzv. linky) na iné webové stránky tretích strán. Kliknutím na uvedené odkazy môžete byť presmerovaní na takéto webové stránky (napr. webové stránky sociálnych sietí alebo webové stránky našich partnerov). Nemáme žiadny vplyv na štýl a obsah prepojených webových stránok tretích strán, a zároveň sa dištancujeme od akéhokoľvek obsahu na všetkých takýchto webových stránkach a od preberania takéhoto obsahu ako svoje vlastné. Tieto podmienky používania sa nevzťahujú na webové stránky tretích strán. Ak máte záujem dozvedieť sa viac o podmienkach používania webových stránok tretích strán, navštívte príslušnú webovú stránku tretej strany.

4.      Je výslovne zakázané prepájať náš web s iným webom alebo vyberať akúkoľvek jeho časť bez nášho súhlasu; používať naše webové stránky na nelegálne účely alebo na šírenie škodlivého kódu; meniť a/alebo upravovať jeho obsah.

5.      Ďalej sa zakazuje zverejňovať na našom webe akýkoľvek nevhodný obsah, ktorý obsahuje nenávistné prejavy, hrubosť, násilie, obťažovanie; je urážlivý; obsahuje nahotu, sexuálnu tématiku alebo odkazy na pornografické webové stránky; je protizákonný; obsahuje znásilnenie, zoofíliu, incest či nekrofíliu, sexuálneho zneužívanie detí.

6.      Je zakázané zverejňovať heslá, osobné a dôverné informácie, či už vaše vlastné alebo tretích osôb, informácie podliehajúce autorským právam alebo obchodnému tajomstvu a podobne. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za prípadný únik takýchto infomácií ani za možnú majetkovú či nemajetkovú ujmu.

7.      Ak zistíme, že obsah porušuje naše pravidlá, môžeme takýto obsah bez upozornenia odstrániť a obmedziť alebo zakázať vám prístup k nášmu webu. Obzvlášť závažné porušenia budú nahlásené orgánom činným v trestnom konaní.

8.      Ak objavíte obsah, o ktorom sa domnievate, že nespĺňa podmienky používania nášho webu, nahláste nám túto skutočnosť e-mailom na: vivion@vivion-zaclony.sk

X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1.      Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každej Vašej akceptovanej objednávky a sú záväzné pre všetkých kupujúcich, ktorí nám adresujú svoju objednávku. Vylúčenie VOP je možné len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi nami a Vami. V prípade, že si v rámci kontraktačného postupu dohodneme podmienky odlišné od VOP, má takáto úprava právneho vzťahu prednosť pred ustanoveniami VOP.

2.      Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1. 01. 2025.